آیا با قانون جذب می توانم فرد مورد علاقه‎ام را جذب کنم؟!

دختری ۱۹ ساله هستم .به یکی از پسرهای همکلاسی‌ام در دانشگاه علاقه‌مند شدم و خیلی مایلم که با او ازدواج کنم اما او ظاهراً تمایلی نشان نمی‌دهد. به من بگویید که با استفاده از قانون جذب چگونه باید او را جذب کنم؟

دختر جوانی هستم که در یکی از شرکت‌های تولیدی مشغول به کار هستم.به یکی از همکارانم علاقه‌مند شده‌ام و احساس می‌کنم که او نیز به من علاقه دارد اما در عمل اقدامی برای خواستگاری نمی‌کند.من برای اینکه او را جذب کنم اگرچه مدتهاست که هر روز و هر شب اینطور تصور می‌کنم که باهم ازدواج کرده‌ایم و عاشقانه زندگی می‌کنیم.پس چرا این قانون جذب کار نمی‌کند؟

شاید روزی نباشد که در میان انبوه پیامهای ارسالی، از این دست پیامها برای مجله‌ی راز ارسال نشود.در واقع وقتی قانون جذب مطرح می‌شود علاوه بر اینکه عمدتا  می‌خواهند موفقیتهای شغلی و مالی و موقعیتهای بهتری را به این شکل جذب کنند اما  برخی نیز دوست دارند که فرد مشخصی را که به او گرایش و تمایل دارند با استفاده از این قانون به سوی خود بکشند.اما سوال اینجاست که آیا واقعا با قانون جذب میتوان به شخص خاصی رسید و آنکس را که دوست داریم جذب کنیم؟!

اگرچه ممکن است برخی نویسنده‌ها و سخنران‌ها برای اینکه قانون جذب را فوق العاده موثرتر و البته جذابتر نشان دهند اینطور عنوان کنند که می‌توان با بهره‌گیری از این قابلیت ذهن به فرد ایده‌آل و مورد نظرتان دست یابید اما بنده با تجربه  بیست ساله ای که در تدریس دوره هایNLP و روانشناسی موفقیت داشته ام و با همه اعتقادی که به کارکرد قانون جذب دارم باید بگویم که این قانون ، برای جذب فردی مشخص و رسیدن به عشقتان! موثر نیست.ممکن است این حرف برای برخی از شما خوانندگان که چنین خواسته‌ای دارید کمی تلخ و ناگوار باشد ولی این  یک واقعیت است .
دقت کنید که وقتی شما مثلا به یک ماشین فکر می‌کنید و در ذهن وتصورتان تجسم می‌کنید که ماشین مورد علاقه تان را سوارید آن شیء (ماشین) که هرگز از خود اراده و اختیاری ندارد را می‌توانید جذب کنید و فکر شما همچون آهن‌ربایی عمل می‌کند که شرایط و وقایع و رویدادهایی که زمینه‌‍ ساز دستیابی شما به ماشین می‌شود را برایتان فراهم می‌سازد اما توجه داشته باشید که انسانها مانند اشیاء نیستند که از خود اراده نداشته باشند و به اختیار شما حرکت کنند و جابه‌جا شوند .باید باور کنیم که انسانها از خود اختیار و اراده دارند و می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کاری را انجام بدهند یا ندهند و فکر شما هرگز نمی‌تواند اراده کسی را مختل کند و قدرت تصمیم‌گیری کسی را از بین ببرد و او را مانند کسی که هیپنوتیزم شده و یا در خواب راه می‌رود به سوی شما بیاورد. برای روشنتر شدن مطلب این موضوع را جور دیگری بیان می‌کنم  . به‌عنوان مثال شما فکر کنید دختری هستید که از پسری که خصوصیات منفی فراوانی دارد متنفر هستید تا جایی‌که حاضرید بمیرید ولی با او ازدواج نکنید. اکنون اگر این پسر شب و روز به شما فکر کند و در ذهن خود مشتاقانه تصور کند که به شما رسیده است و در لباس دامادی در کنارتان نشسته است آیا فکر می‌کنید که این تصورات و تجسمات او می‌تواند نظر شما را عوض کند و اراده‌ی شما را برای ازدواج نکردن با او که اصلا با ارزشهای شما سازگار نیست تغییر دهد؟ پاسخ منفی است. باز هم تأکید می کنیم که قانون جذب که قانون فوق العاده کارآمد و مؤثر است برای جذب موقعیت ها، امکانات، شرایط و موفقیت هایی است که آرزومند آن هستیم نه برای جذب افرادی که از خود اراده و اختیار و تصمیم دارند. نکتۀ قابل تأمل دیگر اینجاست که وقتی شما مشخصاً به فردی خاص متمرکز می شوید لحظه به لحظه ی این تصور و تجسم به مرور در شما وابستگی های عاطفی  و روانی ایجاد می کند که در صورت عدم دست یابی به آن دچار یک سرخوردگی و آسیب عاطفی می شوید.

برای جذب چگونه باید عمل کنید؟

شما باید برای جذب جور دیگری عمل کنید. دقت کنید وقتی شما به فردی خاص علاقه‎مند می شوید در حقیقت ویژگی ها و خصوصیاتی در او دیده‎اید که برایتان جالب بوده و جذابیت داشته است. بسیار خوب. از این پس تجسم کنید و به خود تلقین کنید که با فردی ازدواج کرده‎اید که این ویژگی‎ها و خصلت ها را دارد.(الزاماً به شخص خاصی فکر نکنید.) در واقع شما خصوصیاتی که برایتان ارزش، اهمیت و جذابیت دارد را مجسم می کنید. در این شرایط فکر شما کسی را به سمت شما جذب می کند که این خصوصیات را دارد و البته خودش هم ارادۀ ازدواج با شخصی مثل شما را دارد. اگر هنگام تجسم این ویژگی های مثبت، اتفاقاً فرد مشخصی که مورد علاقه ی شماست به ذهن تان آمد بلافاصله با خود یا در ذهن تان بگویید: « این و یا کسی بهتر». در این صورت اگر همان شخصی که مورد علاقه ی شماست و واجد آن خصوصیات است به خیر و مصلحت‎تان باشد جذب‎تان می شود و اگر اینطور نباشد کسی را به زندگی تان جذب می‎کنید که تمامی این ویژگی‎ها و نکات جذاب را برایتان دارد و حتی چه بسا چیزی بیش از آن داشته باشد. بنابراین به جای اینکه مثلا ًبا خود بگویید من با علیرضا ( که با ایمان، مهربان، وفادار و با سخاوت است ) ازدواج کرده‎ام، به خود تلقین و تجسم کنید که همسری باایمان، مهربان، وفادار و سخاوتمند دارید. (علیرضا و یا کسی بهتر).

وبسایت آکادمی حورایی